Deze site maakt gebruik van  cookies Ik ga akkoord

Service & Contact

Email
Gratis
24 uur per dag, 7 dagen per week 
Gemiddeld binnen 2 werkdagen reactie
 
Stuur ons een mail
Telefoon
Voor dit telefoonnummer betaal je de gebruikelijke gesprekskosten
Van maandag tot en met vrijdag
10:00 tot 17:00 uur
Gemiddeld minder dan 2 minuten wachttijd
 
Bel 0900 722 6364

De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden)

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We streven ernaar jouw order binnen enkele werkdagen te versturen. Je krijgt per email een verzendbevestiging. In deze bevestiging vind je een track&trace. Daarmee kun je het pakket volgen. Op nationale feestdagen werken we niet.
 

Help, het past niet! Mag ik het terugsturen?

Alle retouren kan je gratis retourzenden  door gebruik te maken van de bijgevoegde link : retourlabel
Als je je naam, straat, postcode en woonplaats invult krijg je een retourlabel. Dit print je uit en je plakt deze op je pakket. Je kan je pakket dan afgeven op een Post.nl Locatie. Voor een adres in jouw buurt ga je naar www.post.nl.

Zorg ervoor dat je artikelen goed zijn verpakt.

Indien je niet over de mogelijkheid beschikt om het retourlabel te printen, kan je je pakket voldoende gefrankeerd verzenden naar:

QuickDelivery
c/o FineCom Logistics
Pommernstr. 666
45889 Gelsenkirchen
Duitsland

Bij PostNL ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit goed, totdat je van ons een bevestiging krijgt. Wat je mag retourneren, lees je hier.

Je hebt overigens altijd het recht om je artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link.
 

Mijn artikel is defect. Wat nu?

Heb je een defect artikel? Dan is de kans groot dat je recht hebt op garantie. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. Je kunt op verschillende manier het defecte artikel aan ons doorgeven (zie hierboven). Vervolgens wordt aan je doorgegeven wat de vervolgstappen zijn.  
 

Ik heb mijn bestelling (deels) teruggestuurd. Is dit al verwerkt?

We willen jouw retourzending binnen 5 tot 10 werkdagen verwerken. Deze werkdagen tellen we vanaf de datum dat je het pakket hebt afgegeven bij een postNL locatie. Zodra wij je zending hebben verwerkt, ontvang je hiervan een retourbevestiging per email. Daarin staat meer informatie over de retourverwerking. Heb je een omruiling of terugstorting gemeld, dan maken wij dit zo snel mogelijk voor je in orde.
 

Hoe plaats ik een bestelling op Pabo.nl?

Een bestelling plaatsen op onze website is erg gemakkelijk. Je logt in op je online account via 'Inloggen'. Heb je nog geen account, dan kun je dit hier aanmaken. Bij de verschillende rubrieken, bijvoorbeeld 'Lingerie', 'Toys, of 'Home & Living', vind je ons assortiment. Plaats het product dat je wilt kopen in de winkelmand. Klik op de winkelmand om jouw bestelling te controleren.

Heb je een actie-, kortings- of vouchercode? Dan kun je deze onderaan in de winkelmand toevoegen. Ben je tevreden? Klik dan op 'Bestellen'. Controleer je adresgegevens goed en bevestig deze. In de laatste fase kun je de betaalmethode kiezen die jouw voorkeur heeft. Is de betaling succesvol? Dan krijg je per email een orderbevestiging en daarmee is de bestelling geplaatst.