Deze site maakt gebruik van  cookies Ik ga akkoord

Service & Contact

Webcare
Gratis
Van maandag tot en met vrijdag
9:00 tot 21:00 uur
Gemiddeld binnen 2 uur reactie
 
Via Facebook
 
Via Twitter
Email
Gratis
24 uur per dag, 7 dagen per week 
Gemiddeld binnen 2 werkdagen reactie
 
Stuur ons een mail
Telefoon
Voor dit telefoonnummer betaal je de gebruikelijke gesprekskosten
Van maandag tot en met vrijdag
10:00 tot 18:00 uur
Gemiddeld minder dan 2 minuten wachttijd
 
Bel 0900 722 6364

De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden)

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je jouw bestelling voor 18:00 uur op onze website plaatst, dan streven we ernaar om je order dezelfde dag nog te versturen. Je krijgt per email een verzendbevestiging. In deze bevestiging vind je een track&trace. Daarmee kun je het pakket volgen. Als de verzending zonder problemen verloopt, dan mag je jouw pakket de volgende werkdag verwachten. Klik op deze link om het leverschema te bekijken.
Er is een uitzondering:
Is het je eerste bestelling? Dan kan het iets langer duren voordat je pakketje verstuurd wordt. Bij een eerste bestelling controleren we jouw gegevens altijd extra. Plaats je jouw order in het weekend, dan maken we je pakketje maandag verzendklaar. Op nationale feestdagen werken we niet.
 

Help, het past niet! Mag ik het terugsturen?

Via DHL Parcel kun je jouw artikelen gratis naar ons terugsturen. Hoe? Doe je retourartikel(en) samen met het retourformulier in de verzenddoos. De achterkant van de pakbon is het retourformulier. Daarop kun je aangeven wat je terugstuurt en waarom.
Wil je een omruiling in een andere maat of kleur? Noteer dit dan ook op het formulier.
Heb je de originele verzenddoos niet meer? Verstuur de artikelen dan in een doos naar keuze. Schrijf op de doos het gecodeerde adres "PPO".
Bij DHL Parcel ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit goed, totdat je van ons een bevestiging krijgt. Wat je mag retourneren, lees je hier.

Je hebt overigens altijd het recht om je artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link.
 

Mijn artikel is defect. Wat nu?

Heb je een defect artikel? Dan is de kans groot dat je recht hebt op garantie. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. Je kunt op verschillende manier het defecte artikel aan ons doorgeven (zie hierboven). Vervolgens wordt aan je doorgegeven wat de vervolgstappen zijn.  
 

Ik heb mijn bestelling (deels) teruggestuurd. Is dit al verwerkt?

We willen jouw retourzending binnen 10 tot 12 werkdagen verwerken. Deze werkdagen tellen we vanaf de datum dat je het pakket hebt afgegeven bij een DHL Parcelshop. Zodra wij je zending hebben verwerkt, ontvang je hiervan een retourbevestiging per email. Daarin staat meer informatie over de retourverwerking. Heb je een omruiling of terugstorting gemeld, dan maken wij dit zo snel mogelijk voor je in orde.
 

Hoe plaats ik een bestelling op Pabo.nl?

Een bestelling plaatsen op onze website is erg gemakkelijk. Je logt in op je online account via 'Inloggen'. Heb je nog geen account, dan kun je dit hier aanmaken. Bij de verschillende rubrieken, bijvoorbeeld 'Lingerie', 'Toys, of 'Home & Living', vind je ons assortiment. Plaats het product dat je wilt kopen in de winkelmand. Klik op de winkelmand om jouw bestelling te controleren.

Heb je een actie-, kortings- of vouchercode? Dan kun je deze onderaan in de winkelmand toevoegen. Ben je tevreden? Klik dan op 'Bestellen'. Controleer je adresgegevens goed en bevestig deze. In de laatste fase kun je de betaalmethode kiezen die jouw voorkeur heeft. Is de betaling succesvol? Dan krijg je per email een orderbevestiging en daarmee is de bestelling geplaatst.